A Next9 olyan adatközpontú, üzleti szemléletű és értékvezérelt stratégiákat készít, amelyek segítik megóvni egy vállalat hírnevét.
A Next9 segítségével pozicionálhatja márkáját, elkészítjük marketingstratégiáját akár piaci bevezetésről, akár újrapozicionálásról legyen szó.
Krízishelyzetben válságszakértőink, kiterjedt sajtókapcsolatokkal rendelkező PR expertjeink és social media csapatunk biztosítja a támogatást.
A Next9 segít megfogalmazni a vállalat sztoriját, és elkészíteni annak minden csatornára és célcsoportra szabott verzióját.
A vállalat történetét kreatív és figyelemfelkeltő képi világgal vizualizáljuk...
Egyedi, agilis, fókuszált diagnosztikai módszerünkkel meghatározzuk a hiteles, a munkatársak által is képviselhető munkáltatói értékígéretet.
A fogyasztóktól, az érintetti csoportoktól érkező elvárások határozzák meg azokat a rendező elveket, hogy a cégek minél jobban átláthatók, elszámoltathatók legyenek...
A vállalatok között ma már a jól megfogalmazott social purpose, illetve CSR tevékenység lehet a legfontosabb megkülönböztető elem.
The bathroom is not only a place for cleaning, but also a relaxation room…
MOREWinter 2023 – Spectacular light shows, a panoramic view of the Danube at night,…
MORESummer 2023 – Roche has launched an education campaign in 2022 and 2023 to…
MORE
A „What’s next”, a Next9 podcastsorozata, amelyben Mihálovits András a sajtó munkatársaival és kommunikációs szakemberekkel beszélget a média, a PR és a tartalomgyártás jövőjét meghatározó kérdésekről. Ahogy az a sorozat introjában is elhangzik, az adásban minden véleménynek helye van, nincs tabu vagy rossz kérdés.
Next9 is a think-tank, where creative communication ideas are born to change consumer, partner, employer and employee habits, taking into account the challenges of the 21st century.