Hivatalosan is elindult a digitális edukációt segítő Netre Fel! program
A digitális vívmányok annyira beépültek a mindennapi életünkbe, hogy a járványveszély elmúltával is velünk maradnak. Ezért is fontos, hogy az idősebb generáció tagjai is boldoguljanak a számítógéppel és az okostelefonnal. Amíg a fiatalabbak a Google-ben keresnek rá a technológiai kérdésekre, addig a 65 év felettiek gyermekeikhez, unokáikhoz fordulnak tanácsért. Ezért az NMHH edukációs programot indított, hogy az idősek tudatos nethasználati szokásokat alakítsanak ki fiatalabb segítőik támogatásával, és újonnan szerzett digitális képességeikkel javítsanak életminőségükön.
A Netre Fel! program indulását 360 fokos, kommunikációs, kreatív és tartalomstratégiával támogattuk, a kampány időtartama alatt pedig folyamatos PR és social media tartalomgyártással fejlesztjük a célcsoport digitális képességeit. A kampány nagykövetének Borbás Marcsit kértük fel, aki reklámfilmekben, natív tartalmakban, saját műsorában mutatja be az okoskészülékek mindennapi használatának előnyeit. A program bejelentésére sajtótájékoztatót szerveztünk, ahol az NMHH szakértői a nagykövettel közösen ismertették a kampány hátterét és céljait. Az esemény vendégei voltak Málnai Zsuzsa és Papp János színészek is, akik arról meséltek, hogy ők mire használják az internetet, és ki segít számukra az újdonságok megtanulásában.