Járványhelyzet a gyerekek szemével – az Epson kreatív pályázata
Az UNICEF globális felmérése szerint a járványhelyzet külső körülményei a szorongások, félelmek felerősödésének kedveztek, ami negatív hatással volt a gyermekek általános pszichés állapotára és viselkedésére is. Nemcsak nehezen élték meg sokan ezt az időszakot, hanem az érzéseiket sem tudták szavakban kifejezni. Ezért hirdette meg az Epson azt a kreatív pályázatot, amelyen szabadon kifejezhették a gyerekek, mit szeretnek legjobban az otthon tanulásban, vagy éppen mit hiányolnak leginkább a bezárkózott világ mindennapjaiból.
A Next9 az ötlettől a megvalósításig támogatta a projekt megvalósítását: stratégiai és operatív szinten is részt vettünk a verseny lebonyolításában, és PR kommunikációs eszközökkel biztosítottuk a kampány sikerét a koncepciótól az iskolai felhíváson át az eredménykommunikációig.