Környezettudatosságra oktató országos iskolai kihívást szerveztünk a Nestlével közösen
2021. szeptember – Újrahasznosítás, szelektív hulladékgyűjtés, élelmiszer-pazarlás csökkentése – többek között ezeket a témaköröket ölelte fel a Nestlé Hungária és a SPAR Magyarország általános iskolásoknak szóló interaktív edukációs csomagja, amelynek népszerűsítéséért a Next9 felelt. A 2021-ben megvalósított kampányban a Nestlével közösen arra buzdítottuk az osztályokat, hogy a tanórán megszerzett ismereteikkel vegyenek részt a Recycling Hero Challenge című egy egyhetes szemléletformáló kihívásban: gyűjtsék szelektíven a hulladékot, minimalizálják a kidobott élelmiszerek mennyiségét, majd készítsenek egy kreatív beszámolót a tapasztalataikról. Utóbbival az osztályok értékes díjakat nyerhettek: az első helyezett 300 000 forintos fődíjban részesült, amit osztálykirándulásra költhettek, az első három helyezett pedig egy félnapos program keretében ellátogathatott az FKF XV. kerületi Szemléletformáló és Újrahasználati Központjába. A kampány rendkívül népszerű volt a kisiskolások körében, a kiírásra összesen 100 pályamű érkezett az ország szinte teljes területéről.